Interaktiv kontaktformular


Brug vores interaktive kontaktformular til at finde svaret på dit spørgsmål eller for at komme i kontakt med os!

 

Jeg har registreret min returnering, men jeg glemte at udskrive returforsendelseslabelen. Hvordan gør jeg nu?

Gå tilbage til linket https://www.motleydenim.dk/retur/, hvor du registrerede din returnering. Udfyld dit ordrenummer og din e-mailadresse, og klik på Næste trin. Du vil derefter modtage en besked om, at du allerede har registreret en returnering for denne ordre. I denne besked er der også et link, hvor du kan udskrive en returlabel.

Har du modtaget min returnering/Hvor er min returnering?

Vi sender ordrer til hele Europa fra et centrallager i Estland, og alle returneringer sendes tilbage til det samme centrallager, før de behandles. Transport af returvarer er langsommere end levering af ordrer, fordi returvarer i de fleste lande indsamles lokalt og sendes tilbage til vores centrallager én gang om ugen. I returbetingelserne https://www.motleydenim.dk/retur-og-byttevilkar/ kan du se den forventede transporttid for returvarer i dit specifikke land. Du kan selv spore returneringen ved at bruge den sporingskode, du har modtaget fra den transportør, der blev brugt til returtransporten. Hvis sporingskoden viser, at din returnering ikke er leveret til os, betyder det, at den stadig er i færd med at blive transporteret tilbage til os. Hvis sporingskoden viser, at din returnering er leveret til os, beder vi dig om at give os et par dage til at behandle den, før du kontakter os. I nogle tilfælde viser sporingskoden, at din returnering er leveret, når den har nået den lokale afhentningsterminal, men i virkeligheden er din returnering stadig under transport tilbage til vores centrallager.

Kunne du ikke finde svaret på dit spørgsmål? Klik her for at kontakte kundesupport!

Hvordan returnerer jeg/Til hvilken adresse skal jeg sende min retur?

Se vores returbetingelser https://www.motleydenim.dk/retur-og-byttevilkar/ for alle oplysninger om returnering, og registrer din returnering her https://www.motleydenim.dk/retur/, hvor du også kan udskrive en returlabel. OBS! Send ikke din returnering til en adresse, der findes på vores hjemmeside eller på internettet. Returvarer, der sendes på anden måde end med returfragtlabels udskrevet via vores hjemmeside som anvist, vil ikke nå frem til os, og vi vil ikke kunne hjælpe dig med din retur, og vi vil ikke kunne refundere dig.

Hvordan bytter jeg til en mindre/større størrelse eller et andet stykke tøj?

Se venligst vores returbetingelser https://www.motleydenim.dk/retur-og-byttevilkar/ og den returseddel, der er vedlagt din levering, hvor du finder alle de oplysninger, du har brug for i forbindelse med returnering og ombytning.

Hvorfor kan jeg ikke registrere min retur?

For at få adgang til returregistreringen skal du indtaste ordrenummeret og e-mailadressen stavet præcis, som den var, da ordren blev afgivet. Den mest almindelige årsag til, at nogen ikke kan få adgang til returregistreringen, er, at e-mailadressen blev stavet forkert, da ordren blev afgivet. Den næsthyppigste årsag er, at ordrenummeret ikke er indtastet korrekt. Ordrenummeret består af to bogstaver (din lokale landekode) og derefter en række cifre uden mellemrum eller andre tegn, der adskiller bogstaverne og cifrene. Prøv igen, og sørg for at indtaste ordrenummeret og e-mailadressen korrekt, og kontakt os, hvis du har brug for yderligere hjælp.

Kunne du ikke finde svaret på dit spørgsmål? Klik her for at kontakte kundesupport!

Hvordan kan jeg sende en retur, hvis jeg ikke har en printer til at udskrive returlabelen?

Du kan kun sende returvarer tilbage til os ved selv at udskrive en returfragtlabel som tilbudt i vores returregistreringsformular. Vi har ikke mulighed for at sende dig en returlabel med posten. OBS! Send ikke din returnering til en adresse, der findes på vores hjemmeside eller på internettet. Returneringer, der sendes på anden måde end med returfragtlabels udskrevet via vores hjemmeside som anvist, vil ikke nå os, og vi vil ikke kunne hjælpe dig med din returnering, og vi vil ikke kunne refundere dig.

Vi vedlægger ikke returfragtlabels til ordrer, der sendes fra os, fordi det ikke er rimeligt at udskrive en returfragtlabel til hver ordre, hvor kun nogle få af dem vil blive brugt, og langt de fleste vil blive smidt væk. Vi mener, at det er mere miljøvenligt, at returfragtlabels kun udskrives til de ordrer, hvor noget skal returneres.

Jeg har modtaget en bekræftelsesmail om, at min returnering er behandlet, men hvor er min tilbagebetaling?

Forskellige betalingsmetoder har forskellige behandlingstider for tilbagebetaling. De fleste af de betalingsmetoder, vi tilbyder, behandler refusioner to gange om ugen, inklusive transaktionstiden mellem bankerne. Det er derfor normalt, at du modtager pengene til refusionen på din bankkonto 3-5 bankdage efter, at du har modtaget bekræftelsesmailen om, at vi har behandlet din returnering. 

NB! En tilbagebetaling til et VISA eller MASTERCARD kan nogle gange blive vist som et fradrag af den oprindelige betaling på betalingsdatoen og ikke som en indbetaling på en senere dato, når returneringen behandles.

Hvis du ikke har modtaget bekræftelsesmailen om, at vi har behandlet din returnering, bedes du se afsnittet med spørgsmål om returnering. 

Før du kontakter os angående en manglende tilbagebetaling, skal du sikre dig, at du leder efter tilbagebetalingen på den samme bankkonto, som du brugte, da du foretog betalingen.

Kunne du ikke finde svaret på dit spørgsmål? Klik her for at kontakte kundesupport!

Jeg har handlet med Klarna Faktura og returnerer et produkt. Hvad gør jeg med fakturaen?

Når vi har modtaget, behandlet og godkendt din retur, krediterer vi de returnerede produkter på fakturaen. Hvis du returnerer hele din ordre, krediteres hele fakturaen, og eventuel returforsendelse debiteres på den samme faktura. Herefter modtager du en opdateret faktura via e-mail direkte fra Klarna.

Kunne du ikke finde svaret på dit spørgsmål? Klik her for at kontakte kundesupport!

Hvorfor er jeg blevet debiteret for returfragt?

Venligst se på vore Retur- og byttevilkår for at få information om returfragt.

Jeg fik ikke besked om, at min ordre var klar til afhentning, og den er nu blevet returneret til jer. Kan du sende den igen?

Alle ordrer, der kommer tilbage til os, uanset årsag, vil blive behandlet som returneringer i henhold til vores returpolitik https://www.motleydenim.dk/retur-og-byttevilkar/. Vi er ikke i stand til at sende nøjagtig den samme pakke tilbage, som blev returneret til os. Du vil blive refunderet og opkrævet for returforsendelse i henhold til vores returpolitik. Hvis du vil have de varer, du har bestilt, bedes du afgive en ny ordre. Aktuelle produktpriser vil gælde for din nye ordre i henhold til vores købsbetingelser https://www.motleydenim.dk/kobs-og-leveringsvilkar/. Vi sender en sporingskode via e-mail for alle ordrer, der forlader vores lager, denne sporingskode giver dig mulighed for at se, hvornår din ordre er tilgængelig til afhentning i tilfælde af, at meddelelsen mislykkes.

Jeg kunne ikke afhente min ordre, og den er nu blevet returneret til jer. Kan i sende den igen?

Alle ordrer, der kommer tilbage til os, uanset årsag, vil blive behandlet som returneringer i henhold til vores returpolitik https://www.motleydenim.dk/retur-og-byttevilkar/. Vi er ikke i stand til at sende nøjagtig den samme pakke tilbage, som blev returneret til os. Du vil blive refunderet og opkrævet for returforsendelse i henhold til vores returpolitik. Hvis du vil have de varer, du har bestilt, bedes du afgive en ny ordre. Aktuelle produktpriser vil gælde for din nye ordre i henhold til vores købsbetingelser https://www.motleydenim.dk/kobs-og-leveringsvilkar/. Vi sender en sporingskode via e-mail for alle ordrer, der forlader vores lager, denne sporingskode giver dig mulighed for at se, hvornår din ordre er tilgængelig til afhentning i tilfælde af, at meddelelsen mislykkes.

Hvor befinder min bestilling sig?

Er den fulde leveringstid bortfaldet ifølge vore Købs- og leveringsvilkår? Du bør notere dig, at leveringstiden er arbejdsdage, og at weekend ikke tæller med (altså tæller man ikke lørdag, søndag og eventuelle helligdage i leveringstiden), at din pakke kan blive leveret sent på aftenen den sidste dag inden for leveringstiden, samt at den dag du modtager en bekræftelse på forsendelse af din bestilling, regnes som dag 0 i leveringstiden. Leveringstiden gælder altså først, fra vi har sendt din bestilling, dette er altså, når du modtager e-post om at bestillingen er sendt, ikke fra det tidspunkt du foretog bestillingen.

I e-posten, du modtager fra os med bekræftelse på, at bestillingen er sendt, finder du også en sporingskode, så du kan følge din bestilling, men mærk dig, der kan gå lidt tid før pakken kan spores, efter den er sendt. I denne ventetid transporteres din bestilling fra vort lager i Sverige til postsorteringscentralen i dit land. Med sporingskoden kan du tjekke om pakken er på vej til dig, eller om den allerede er kommet frem til afhentningsstedet, eventuelt om det er nogle forsinkelser eller problemer med leveringen. Med sporingskoden og gyldig legitimation kan du hente din bestilling (OBS! Dette gælder ikke for pakkeautomater, der er en hentekode, sendt på SMS, nødvendig).

Hvis leveringstiden, ligesom den er beskrevet i betingelserne, ikke er overskredet, beder vi dig venligst vente til dagen for aftalt levering, for derefter at benytte sporingskoden du modtog på e-post, for at finde ud af hvor din bestilling befinder sig, før du kontakter os igen. Dersom sporingen viser, at bestillingen er klar til afhentning, er du selvsagt velkommen til at hente den. Dersom sporingen viser, at pakken er på vej, men at den vil ankomme efter forventet leveringstid, beklager vi meget, at der åbenbart er opstået en forsinkelse i løbet af leveringsprocessen. Der er dog ingenting, vi kan gøre, for at bestillingen skal komme hurtigere frem, så vi beder dig om at have tålmodighed, og afvente yderligere nogle dage.

Dersom den fulde leveringstid er gået, og der ikke eksisterer nogen sporing på bestillingen, eller dersom pakken har været "på vej" i urimelig lang tid, beder vi dig kontakte os igen. Først under disse omstændigheder er der opstået et problem, og det er på tide at kontakte fragtleverandøren.

Kunne du ikke finde svaret på dit spørgsmål? Klik her for at kontakte kundesupport!

Fra hvilken dag beregnes leveringstiden?

Den dag, vi pakker og sender din bestilling (den dag, du modtager en e-mail, som bekræfter, at vi har gjort præcis det) er i henhold til international standard dag 0 i beregningen af leveringstiden. Den første arbejdsdag efter dette er den først mulige leveringsdag. Bestillinger, som foretages om eftermiddagen, om aftenen og i weekenden/på helligdage, vil altid have næste arbejdsdag som dag 0 ved beregning af leveringstiden.

Eksempel:

Kunden bestiller mandag kl. 16:00 (efter vores lukketid for forsendelse samme dag) = dag -1

Bestillingen pakkes og sendes tirsdag = dag 0

Første mulige leveringsdag onsdag = dag 1

I henhold til denne beregning kan leveringstiden regnes ud ved at se, hvad leveringstiden er i henhold til leveringsbetingelserne.

Jeg har lige foretaget en bestilling men fortrød. Har I mulighed for at slette bestillingen, inden den sendes?

Nej vi kan desværre ikke slette bestillinger, som er afsluttede via vores kasse. Alle bestillinger sendes straks til vores lager for håndtering. Hvis du fortryder dit køb, henviser vi til vores Retur- og byttevilkår.

Jeg har lige foretaget en bestilling, men vil ændre størrelse/produkt. Kan I gøre dette, før ordren sendes?

Nej, desværre kan vi ikke ændre størrelser eller produkter i ordrer, der er udført i vores system. Alle ordrer sendes straks uden forsinkelse til vores lager til behandling. Hvis du fortryder dit køb, henviser vi til vores Retur- og byttevilkår.

Jeg har netop afgivet en ordre, men vil ændre leveringsadressen, kan I gøre det?

Nej, vi kan ikke ændre leveringsadressen på en ordre af to grunde: 1. På grund af risikoen for bedrageri skal vi, for at opfylde vilkårene i aftalen med vores betalingspartnere, sende ordren til den adresse, som er oplyst ved bestillingen. 2. Alle bestillinger sendes straks til vores lager for håndtering. Oplys den adresse, som du ønsker, at ordren sendes til, i kassen.

Jeg har afgivet to ordrer, kan I lægge dem sammen i samme forsendelse og refundere mig ét forsendelsesgebyr?

Nej, vi kan desværre ikke kombinere to forskellige ordrer, der er blevet færdiggjort via vores checkout. Alle ordrer behandles individuelt på den måde, de afsluttes via vores checkout, og sendes straks til vores lager til behandling.

Jeg har lige lavet en bestilling, men jeg har ikke modtaget en bekræftelse på e-mail. Har I modtaget min ordre?

Vi har højst sandsynligt modtaget din ordre, og den vil blive sendt fra os. Den mest almindelige årsag til, at kunder ikke ser bekræftelsesmailen, er, at de kigger i indbakken på den forkerte e-mailadresse. Det ved vi, fordi vi kan se, at e-mailadressen er forskellig på ordren i forhold til den e-mailadresse, kunden bruger til at kontakte os. Den næstmest almindelige årsag til, at kunderne ikke ser bekræftelsesmailen, er, at den er sendt til spam-mappen eller kategoriseret som "kampagne", og at e-mailen er sendt fra os, men ikke er havnet i indbakken. Den tredje årsag er, at kunden har lavet en tastefejl og indtastet en forkert e-mailadresse. 

Bekræft venligst ovenstående, og kontakt os, når du har tjekket alle dine mulige e-mailadressers indbakker, deres spam-mapper og kampagnefaner.

Kunne du ikke finde svaret på dit spørgsmål? Klik her for at kontakte kundesupport!

I reklamerer med GRATIS FRAGT i onlinebutikken. Hvorfor fik jeg det ikke på min ordre?

Det er korrekt, at vi markedsfører GRATIS FRAGT øverst og nederst i vores online butik. Da der imidlertid ikke er plads til at skrive alle betingelserne for GRATIS FRAGT, har vi sat en stjerne (*), der peger på vores leveringsbetingelser. Her findes de komplette betingelser for at få GRATIS FRAGT.

Jeg har modtaget den forkerte størrelse eller det forkerte produkt, hvad skal jeg gøre?

Vi beklager meget denne fejl, kontakt os venligst ved hjælp af formularen nedenfor, så hjælper vi dig så hurtigt som muligt.

Kunne du ikke finde svaret på dit spørgsmål? Klik her for at kontakte kundesupport!

Jeg vil gerne klage over et tøj , hvordan gør jeg det?

Se venligst vores reklamationsbetingelser og kontakt os efter at have læst reklamationsbetingelserne via den formular, der åbnes, når du klikker på linket nedenfor.

Tag flere tydelige fotos af tøjet og den del af tøjet, der er defekt. Del billederne med os via en fildelingstjeneste som f.eks. https://wetransfer.com/ (e-mailklienter kan normalt ikke håndtere filstørrelserne på flere billeder i høj opløsning, og derfor er det bedre at bruge en fildelingstjeneste, hvorfra vi kan downloade billederne).

Oplys os ordrenummeret, hvor den defekte beklædningsgenstand blev købt, og fortæl os, hvilken beklædningsgenstand der er defekt, det er ikke altid muligt for os kun at afgøre ud fra billederne, hvilken beklædningsgenstand fra ordren der er defekt.

Kunne du ikke finde svaret på dit spørgsmål? Klik her for at kontakte kundesupport!

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden er beskrevet under Købs- og leveringsvilkår. Motley Denim har ikke mulighed for at påvirke leveringstiden hverken at forkorte eller forlænge den. Alle bestillinger pakkes og sendes som beskrevet i betingelser.

Hvis jeg foretager en bestilling nu, kan I så sende den i dag, så jeg har den i morgen?

Leveringstiden er beskrevet under Købs- og leveringsvilkår. Motley Denim har ikke mulighed for at påvirke leveringstiden hverken at forkorte eller forlænge den. Alle bestillinger pakkes og sendes som beskrevet i betingelser.

Har I en fysisk butik, jeg kan besøge, eller kan jeg komme til jeres lager for at prøve og købe tøj?

Nej, vi har ingen fysiske butikker og ingen kundemodtagelse på vores lager. Vi tager kun imod bestillinger via denne webshop.

Kan jeg afgive en firma/B2B-ordre via e-mail?

Nej, vi accepterer ikke e-mail-ordrer fra nogen form for virksomhed, stat, kommune eller organisation. Vi accepterer kun ordrer afgivet via denne webshop, og køberen skal selv afgive ordren.

Tilbyder I betaling pr. efterkrav, forudbetaling til en bankkonto eller andre betalingsmetoder, som ikke er tilgængelige i jeres checkout?

Nej, vi tilbyder kun de betalingsmetoder, der er tilgængelige i vores checkout. Vi kan ikke tilbyde nogen kunder nogen anden betalingsmetode end dem, der er tilgængelige i vores checkout.

Jeg har forsøgt at betale med bank-/betalings-/kreditkort, men det virker ikke. Er der en fejl i jeres system?

Kortbetaling på internettet er desværre en noget kompliceret sag. Der er mange automatiske sikkerhedskontroller ved kortbetalinger, som du ikke ser som kunde. Dette sker lige så snart du trykker på køb knappen og inden du kommer til butikkens takkeside.

De mest normale årsager til, at banken ikke vil lade dig foretage en kortbetaling er følgende:

- Du har ikke dækning på kontoen du forsøger at tage fra, eller du er ved at overskride din kreditgrænse med købet.

- Dit kort er ikke aktiveret, så det kan ikke bruges til netbetalinger.

- Du har en daglig begrænsning for køb og udtagninger, som vil overskrides hvis du foretager købet.

- Du er ikke tilknyttet MasterCard Secure Code eller Verified by Visa, som alle kort der kan bruges til at handle hos os skal være.

- Du har udført mange kortbetalinger på internettet inden for et kort tidsrum, banken ser dette som et udsædvanligt købe-mønster og at der er risiko for, at det er et stjålent kort.

- Din geografiske placering stemmer ikke overens med kortets, banken kan f.eks. vide, at du befinder dig i et andet land end Danmark.

Den mest usædvanlige grund til, at man ikke kan gennemføre købet i vores butik er, at vi eller vores kortbetalings partner har en fejl i vores systemer. Vores systemer er overvåget for at opdage eventuelle fejl, og vores systemer testes mange gange hver dag på den bedste mulige måde; nemlig gennem vores kunder, som det lykkedes at gennemføre et køb.

Vi anbefaler at du forsøger igen senere på dagen eller dagen efter, og der kommer det højest sandsynligt til at lykkedes for dig, hvis ikke der er nogle af de nævnte forhindringer standser dig.

Kan jeg få rabat, en rabatkode eller en lavere pris, hvis jeg sender jer en e-mail?

Nej, vores produktpriser er synlige i webshoppen, og alle tilbud og kampagner, vi har i øjeblikket, er offentlige i webshoppen. Vi tilbyder ikke rabat på andre produkter end dem, der i øjeblikket er på tilbud, og vi tilbyder ikke "stor ordre"-rabat på andre produkter end dem, der har en lavere pris/stykke, hvis du bestiller flere enheder.

Jeg har en T-shirt/trøje/skjorte/jeans i størrelse et eller andet derhjemme, som jeg har købt et eller andet sted. Hvilken størrelse skal jeg købe hos jer?

Der findes kun en måde at købe den rigtige størrelse på, og det er at se i produktets størrelsesguide/måltabel, følge vejledningen om hvordan du måler på tøj du har derhjemme og sammenligne disse mål med målene i produktets måltabel. Det er svært for Motley Denims kundetjeneste via e-mail at afgøre, hvilken størrelse du bør købe.

Jeg har fundet et produkt hos jer, som har en anderledes størrelsesinddeling, end hvad jeg er vant til. Jeg plejer at købe størrelse X af mærke Y, hvilken størrelse skal jeg købe hos jer?

Der findes kun en måde at købe den rigtige størrelse på, og det er at se i produktets størrelsesguide/måltabel, følge vejledningen om hvordan du måler på tøj du har derhjemme og sammenligne disse mål med målene i produktets måltabel. Det er svært for Motley Denims kundetjeneste via e-mail at afgøre, hvilken størrelse du bør købe.

Jeg har taljemål/brystmål/kropsstørrelse/er så høj/vejer så meget, skal jeg købe størrelse X eller Y hos jer?

Der findes kun en måde at købe den rigtige størrelse på, og det er at se i produktets størrelsesguide/måltabel, følge vejledningen om hvordan du måler på tøj du har derhjemme og sammenligne disse mål med målene i produktets måltabel. Det er svært for Motley Denims kundetjeneste via e-mail at afgøre, hvilken størrelse du bør købe.

Jeg spekulerer på, om denne beklædningsgenstand er ”lille” eller ”stor” i størrelserne?

Tøjet og dens størrelser har de mål, der står i størrelsesguiden. Der findes kun en måde at købe den rigtige størrelse på, og det er at se i produktets størrelsesguide/måltabel, følge vejledningen om hvordan du måler på tøj du har derhjemme og sammenligne disse mål med målene i produktets måltabel. Det er svært for Motley Denims kundetjeneste via e-mail at afgøre, hvilken størrelse du bør købe.

Det produkt jeg ønsker at købe, er ikke på lager i min størrelse. Hvornår får i min størrelse?

Produkter som er af produkttypen ''Året rundt'' (dette er noteret under vores produktinformation), genopfyldes regelmæssigt på lageret i de fleste størrelser. Vi har dog ingen forhåndsinformationen om hvornår en specifik størrelse kommer på laget igen. Vi kan ikke reservere størrelser som ikke er på lager, og vi kan desværre ikke holde øje med hvornår en størrelse kommer ind for vores kunder og informere kunden. For produkter af typen ''sæsonprodukt'' vil der ikke komme en genopfyldning af størrelserne på vores lager. 

Jeg er interesseret i tøj X, men tænker på nogle specielle detaljer, f.eks. "store lår", "smalle ben", "lange ærmer", "inderlommer", "knapper i gylpen" eller lignende?

Vi tilbyder fem forskellige kilder til information om det tøj, vi sælger:

1. Produktbilleder, hvor du kan se tøjets visuelle fremtoning. 

2. Produktspecifikationer, hvor du hurtigt kan finde oplysninger om f.eks. mærke, materiale og farve.

3. Produktbeskrivelse, hvor du kan finde en længere tekst, der beskriver tøjet. Den er ikke tilgængelig for alle produkter, vi sælger, men mest for tøj, hvor der kræves mere information for at kunne træffe en købsbeslutning. 

4. Størrelsesguide, hvor du kan finde flere forskellige mål for alle tilgængelige størrelser. 

5. Størrelsesvælger, hvor du kan se, hvilke størrelser der kan købes til den specifikke beklædningsgenstand. 

De fleste kunder finder alle de oplysninger, de har brug for, i de ovennævnte kilder, så tjek, om du også finder de oplysninger, du leder efter, der. Hvis du har et specifikt spørgsmål om et produkt, som du ikke kan finde i de ovennævnte kilder til produktinformation, bedes du kontakte os ved at klikke på linket nedenfor.

Kunne du ikke finde svaret på dit spørgsmål? Klik her for at kontakte kundesupport!

Krymper jeres tøj i vask?

Dette er altid et noget vanskeligt spørgsmål, og der findes ikke et generelt svar for ALT det tøj, som vi sælger. Nogle producenter garderer sig ved at oplyse om en vis fare for krympning på vaskeanvisningen, andre gør det ikke.

Det vi hos Motley Denim kan oplyse er, at 1. ALT tøj, som vi sælger, er blevet vasket mindst en gang i løbet af produktionsprocessen og 2. Vi har aldrig modtaget nogen reklamationer på et produkt, hvor grunden var krympning i vask.

Jeg kan ikke finde svar på mit spørgsmål, hvordan kan jeg kontakte jer?

Den hurtigste måde at få svar på dit spørgsmål er at vælge det rigtige emne og det rigtige spørgsmål i disse menuer. I de fleste tilfælde får du svaret med det samme uden at skulle vente på et svar fra vores kundeservice. Hvis dit spørgsmål ikke bliver besvaret blandt emnerne og spørgsmålene i disse menuer, er det bedst, hvis du vælger det spørgsmål, der ligger tættest på dit spørgsmål, og kontakter os via formularen under det pågældende spørgsmål. Så kan vi svare dig hurtigere, da spørgsmålet er kategoriseret korrekt i vores kundeservicesystem. 

Bemærk venligst, at vi ikke tilbyder kundeservice via telefon.

Skriv dit spørgsmål så specifikt som muligt og medtag så mange oplysninger som muligt - som for eksempel ordrenummer, trackingnummer osv.

 

 

 

Produktet er lagt i kurven

Gå til kassenFortsæt med at shoppe
Produkter