Er den fulde leveringstid bortfaldet ifølge vore Købs- og leveringsvilkår? Du bør notere dig, at leveringstiden er arbejdsdage, og at weekend ikke tæller med (altså tæller man ikke lørdag, søndag og eventuelle helligdage i leveringstiden), at din pakke kan blive leveret sent på aftenen den sidste dag inden for leveringstiden, samt at den dag du modtager en bekræftelse på forsendelse af din bestilling, regnes som dag 0 i leveringstiden. Leveringstiden gælder altså først, fra vi har sendt din bestilling, dette er altså, når du modtager e-post om at bestillingen er sendt, ikke fra det tidspunkt du foretog bestillingen.
I e-posten, du modtager fra os med bekræftelse på, at bestillingen er sendt, finder du også en sporingskode, så du kan følge din bestilling, men mærk dig, der kan gå lidt tid før pakken kan spores, efter den er sendt. I denne ventetid transporteres din bestilling fra vort lager i Sverige til postsorteringscentralen i dit land. Med sporingskoden kan du tjekke om pakken er på vej til dig, eller om den allerede er kommet frem til afhentningsstedet, eventuelt om det er nogle forsinkelser eller problemer med leveringen. Med sporingskoden og gyldig legitimation kan du hente din bestilling (OBS! Dette gælder ikke for pakkeautomater, der er en hentekode, sendt på SMS, nødvendig).
Hvis leveringstiden, ligesom den er beskrevet i betingelserne, ikke er overskredet, beder vi dig venligst vente til dagen for aftalt levering, for derefter at benytte sporingskoden du modtog på e-post, for at finde ud af hvor din bestilling befinder sig, før du kontakter os igen. Dersom sporingen viser, at bestillingen er klar til afhentning, er du selvsagt velkommen til at hente den. Dersom sporingen viser, at pakken er på vej, men at den vil ankomme efter forventet leveringstid, beklager vi meget, at der åbenbart er opstået en forsinkelse i løbet af leveringsprocessen. Der er dog ingenting, vi kan gøre, for at bestillingen skal komme hurtigere frem, så vi beder dig om at have tålmodighed, og afvente yderligere nogle dage.
Dersom den fulde leveringstid er gået, og der ikke eksisterer nogen sporing på bestillingen, eller dersom pakken har været "på vej" i urimelig lang tid, beder vi dig kontakte os igen. Først under disse omstændigheder er der opstået et problem, og det er på tide at kontakte fragtleverandøren.