FAQ


Spørgsmål om levering

Hvor lang er leveringstiden?

Fra hvilken dag beregnes leveringstiden?

Hvis jeg foretager en bestilling nu, kan I så sende den i dag, så jeg har den i morgen?

Jeg har netop afgivet en ordre, men vil ændre leveringsadressen, kan I gøre det?

I reklamerer med GRATIS FRAGT i onlinebutikken. Hvorfor fik jeg det ikke på min ordre?


Spørgsmål om betaling

Jeg har forsøgt at betale med bank-/betalings-/kreditkort, men det virker ikke. Er der en fejl i jeres system?


Spørgsmål om bestillinger

Hvor befinder min bestilling sig?

Jeg har lige foretaget en bestilling men fortrød. Har I mulighed for at slette bestillingen, inden den sendes?

Jeg har lige foretaget en bestilling, men vil ændre størrelse/produkt. Kan I gøre dette, før ordren sendes?

Jeg har lavet to bestillinger. Kan jeg lægge dem sammen i samme forsendelse?

Kan jeg komme til jeres lager for at shoppe?


Spørgsmål om retur

Hvordan kan jeg bytte et produkt?

Hvordan kan jeg returnere et produkt?

Har I modtaget min returpakke?

Kan jeg komme til jeres lager for at returnere/bytte varer?


Spørgsmål om tilbagebetaling

Hvor er min tilbagebetaling?

Jeg har returneret en bestilling, som er blevet betalt med bank-/betalings-/kreditkort, men jeg har ikke modtaget min tilbagebetaling?

Hvorfor er jeg blevet debiteret for returfragt?


Spørgsmål om størrelser

Jeg har en T-shirt/trøje/skjorte/jeans i størrelse et eller andet derhjemme, som jeg har købt et eller andet sted. Hvilken størrelse skal jeg købe hos jer?

Jeg har fundet et produkt hos jer, som har en anderledes størrelsesinddeling, end hvad jeg er vant til. Jeg plejer at købe størrelse X af mærke Y, hvilken størrelse skal jeg købe hos jer?

Jeg har taljemål/brystmål/kropsstørrelse/er så høj/vejer så meget, skal jeg købe størrelse X eller Y hos jer?

Jeg spekulerer på, om denne beklædningsgenstand er ”lille” eller ”stor” i størrelserne?

Det produkt jeg ønsker at købe, er ikke på lager i min størrelse. Hvornår får i min størrelse?

Hvad er målene til størrelse X?


Spørgsmål om produkter

Jeg er interesseret i tøj X, men tænker på nogle specielle detaljer, f.eks. "store lår", "smalle ben", "lange ærmer", "inderlommer", "knapper i gylpen" eller lignende?

Krymper jeres tøj i vask?


Spørgsmål om reklamationer

Jeg vil gerne klage over et tøj , hvordan gør jeg det?


Kontaktoplysninger

Jeg kan ikke finde svar på mit spørgsmål, hvordan kan jeg kontakte jer?


Vi tilbyder kundesupport på dansk, engelsk og svensk. Vi har den længste svartid på dansk, fordi kun en af ​​os taler dansk, men alle taler svensk og engelsk. Vi kan alle læse og forstå dansk (fordi vi er svenske), så nævn gerne i e-mailen, hvis du vil have svar på svensk eller engelsk (normalt inden for et par timer i vores kontortid). Hvis du ikke tilføjer et ønske, vil vi svare på dansk (normalt inden for en eller to arbejdsdage).

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål ovenfor? Du er velkommen til at kontakte os på hello@motleydenim.com (PRIVACY POLICY).

Vi tilbyder ikke telefonsupport.

OBS! Hvis dit spørgsmål handler om en eksisterende ordre, skal du indtaste det ordrenummer, som spørgsmålet handler om. Oplyser du ikke det ordrenummer, som spørgsmålet handler om, er vi nødt til at begynde med at spørge om ordrenummeret, hvorved dit svar bliver forsinket.

Produktet er lagt i kurven

Gå til kassenFortsæt med at shoppe
Produkter